تولید «پادباکس» در کارخانه «فناپ‌تک» خرمشهر آغاز شد

اندرویدباکس سرزمین هوشمند پاد

سرانجام تولید دستگاه فیزیکی «پادباکس» متعلق به «سرزمین هوشمند پاد» آغاز شده و هم‌اکنون در حال توسعه در کارخانه «فناپ‌تک» در شهرک صنعتی خرمشهر است و بزودی راهی بازار می‌شود.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد به نقل از واحد خبری فناپ، تولید یکی از محصولات حوزه زندگی دیجیتال یعنی «اندرویدباکس» در فناپ‌تک آغاز شده و در بخش اول حدود ۷۰۰۰ دستگاه را تولید و به بازار عرضه خواهد کرد.

بخشی از این دستگاه‌های تولید شده با برند PODBOX عرضه شده و عمده امکانات اکوسیستم پاد را در ترکیبی از سخت‌افزار و نرم‌افزار (اندروید) ارائه می‌کند. به عبارت دیگر سخت‌افزار اندرویدباکس از طریق لانچر اختصاصی که توسط تیم فنی «پادباکس» توسعه داده شده، امکان برقراری ارتباط با کاربران را میسر می‌سازد.

اپلیکیشن «پادباکس» پیش از این نیز به صورت مجزا برای تلویزیون‌های اندروید و سایر اندرویدباکس‌ها منتشر شده و در اختیار کاربران قرار گرفته بود. مدیر پادباکس در رابطه با این پروژه می‌گوید:

«پادباکس» به عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط اتصال جامعه به سرزمین پاد برای خانه‌ی هوشمند، در نظر دارد تمام نیازهایی را که یک مشتری خانگی در فرهنگ و اقتضائات ایران دارد، برآورده سازد. این بدان معناست که توسط آحاد مردم جامعه، به‌ویژه خانواده‌ها قابل استفاده خواهد بود.

اندرویدباکس محصولی است که طی سال‌های اخیر با توجه به فراگیری سرویس‌های استریم محتوا و هوشمندسازی لوازم خانگی با اقبال زیادی از سوی مصرف‌کنندگان روبه‌رو شده و از طرفی در هزینه‌های تهیه تلویزیون‌های جدید و هوشمند نیز صرفه‌جویی می‌کند.

«امیرعلی حبیبی» مدیر پروژه‌ی تولید اندوریدباکس در مورد خصوصیات پادباکس تولید فناپ‌تک می‌گوید:

در ارائه‌ی محصول حاضر سعی کردیم که ویژگی‌ها و نیازمندی‌های مصرف‌کننده‌ی خانگی در ایران را مد نظر داشته باشیم و دستگاهی با توانایی بیشتر از دستگاه‌های موجود در بازار تولید کنیم.

این دستگاه با اندروید ۹، پردازشگری قوی، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره مجهز است؛ ضمن اینکه یک درگاه اتصال کارت SD، دو درگاه USB هم برای افزایش فضای ذخیره (انواع هارد اکسترنال) و سایر ارتباطات و خروجی صدا مثل HDMI و اپتیکال روی دستگاه وجود دارد.

کنترل از راه دور دستگاه هم یکی از بهترین‌ Air Mouse های دنیاست که در جعبه‌ی دستگاه ارائه می‌شود و کاربر، دیگر نیازی به استفاده از ماوس نخواهد داشت.

گفتنی است پادباکس، به‌عنوان دستیار هوشمند خانواده‌ی ایرانی، تلاش دارد تمام نیازهای اعضای یک خانواده را در چارچوب فرهنگ و اقتضائات ایران برآورده سازد. این پلتفرم، شامل انواعی از خدمات مانند پخش فیلم و انیمیشن با زیرنویس یا دوبله، انجام بازی‌های روز دنیا، پخش و استریم موزیک و پادکست، انواع خدمات مالی و بانکی مانند پرداخت قبوض و خرید شارژ است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.