به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن «پی‌پاد» منتشر شد

توسعه خرید و پرداخت با QR

جدیدترین نسخه از اپلیکیشن «پی‌پاد؛ کیف پول بانک پاسارگاد» منتشر شده و هم‌اکنون در اختیار کاربران نسخه‌های اندروید و iOS قرار گرفته است. با این به‌روزرسانی فرآیندهای خرید و پرداخت از طریق QR Code توسعه یافته است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، آپدیت جدید اپلیکیشن پی‌پاد که با شماره ۴.۰۷.۳۱۶ شناخته می‌شود در دسترس قرار گرفته و ضمن رفع برخی مشکلات گزارش شده و بهبود عملکرد، قابلیت‌ها و امکانات تازه‌ای نیز ارائه کرده است.

پس از نصب نسخه جدید امکان خرید بلیت سازمان اتوبوس‌رانی (بی‌آر‌تی) مشهد از طریق بارکد QR فعال شده و کاربران می‌توانند از طریق دسترسی به دوربین موبایل، اقدام به تهیه بلیت کنند.

علاوه بر این سرویس پرداخت QR Code میادین میوه و تره‌بار تهران نیز فعال شده و مشتریان قادر خواهند بود به جای پرداخت وجه نقدی یا استفاده از کارت بانکی، عملیات پرداخت خریدهای خود را با پی‌پاد انجام دهند.

بخش پشتیبانی اپلیکیشن نیز توسعه یافته و از این پس امکان ثبت تیکت نیز در دسترس خواهد بود. همچنین مالکان خطوط تلفن ثابت «فناپ تلکام» نیز می‌توانند قبض تلفن خود را از طریق پی‌پاد استعلام و پرداخت کنند.

نسخه جدید اپلیکیشن «پی‌پاد» هم‌اکنون از مسیرهای وب‌سایت رسمی www.pay-pod.ir و پلتفرم‌های کافه‌بازار، گوگل‌پلی، مایکت و چهارخونه برای دستگاه‌های اندرویدی قابل دانلود است.

گفتنی است پی‌پاد اپلیکیشنی کاربردی در حوزه فین‌تک به شمار می‌آید که از طریق آن می‌توان اموری مانند کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت کرایه تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت قطار بین شهری، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبوض و … را انجام داد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.