هر روز یک بازی جدید در «کیدزی‌بازی»

شهر امن و سرگرم‌کننده کودکان

اپلیکیشن «کیدزی‌بازی» که عضوی از شهر امن و هوشمند «کیدزی» به شمار می‌آید در حال حاضر بیشتر از ۱۰۰ بازی در اختیار کاربران قرار داده و در جهت افزایش تنوع پیش روی کودکان، هر روز یک بازی جدید دیگر نیز اضافه می‌کند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، کیدزی یکی از دغدغه‌های والدین را شناسایی کرده و می‌داند یکی از مشکلات مرتبط با سرگرمی کودکان این است که بچه‌ها خیلی زود از یک بازی خسته می‌شوند و لازم است مدام بازی‌های جدید روی موبایل یا تبلت خودشان یا والدینشان نصب کنند.

این موضوع در مرحله اول باعث پر شدن حافظه و بعضاً پایین آمدن سرعت عملکرد دستگاه شده و دردسرهای بی‌شماری را سبب می‌شود.

در همین راستا، کیدزی‌بازی هر روز یک بازی جدید در دسته‌بندی‌های مختلف مانند اکشن، مسابقه‌ای، نقاشی و … اضافه می‌کند تا این مشکل در حد امکان برطرف شده و بچه‌ها از تنوع بالایی برای سرگرمی برخوردار باشند و با معضل دانلود و حافظه و نصب مواجه نشوند.

در حال حاضر این اپلیکیشن شامل انواع بازی‌های رایگان در دسته‌بندی و ژانرهای مختلف با استانداردهای متناسب با روحیات کودک و نوجوانان است که داستان و توضیحات هر بازی به زبان کودکانه نوشته شده تا آنها به راحتی از آن استفاده کنند و به مرور بازی‌های بیشتری نیز بر اساس سلیقه و درخواست آنها اضافه خواهد شد.

علاوه بر این، اپلیکیشن مورد بحث به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا پروفایل شخصی خود را تعریف کرده و در اتاق گفتگو، در کنار دیگر کاربران (گروه هم‌سالان) به صورت آنلاین،‌ با هم صحبت کنند و از بازی لذت بیشتری ببرند.

علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن کیدزی‌بازی را از طریق کافه بازار و یا وب‌سایت kidzy.land دانلود و نصب نمایند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.