گزارش عملکرد پلی‌پاد در اسفند ۱۳۹۹

پلی‌پاد به صورت منظم به بررسی و پایش عملکرد این پلتفرم در بازه‌های زمانی هفتگی و ماهانه می‌پردازد و نتایج حاصل از آن را در مجله الکترونیکی پلی‌‌مگ منتشر می‌کند.

در جدیدترین نسخه گزارش عملکرد پلی‌پاد در اسفند ماه ۱۳۹۹ منتشر شده که ضمن معرفی اجمالی این محصول مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد، به تحلیل شاخص‌های کلیدی عملکرد و بررسی اولویت‌بندی اهداف و چشم‌اندازها پرداخته شده است.

بدون شک در نظر داشتن شاخص‌های کلیدی عملکرد، به آگاهی افراد و کسب و کارها نسبت به موفقیت یا عدم موفقیت در انجام ماموریت‌ها کمک شایانی کرده و به عنوان ابزاری مدیریتی جهت پیگیری پیشرفت اهداف استراتژیک تلقی می‌گردد.

گزارش عملکرد پلی‌پاد با در نظر داشتن زیرساخت‌های مورد نیاز این کنسول ابری به منظور افزایش ظرفیت سرویس‌دهی، گروه سنی کاربران، جنسیت کاربران و موقعیت جغرافیایی آنها را مورد پایش و بررسی قرار داده است.

علاوه بر این وضعیت تعامل کاربران با پلتفرم، تعداد کاربران ثبت نامی جدید در بازه‌های زمانی اخیر، تفکیک کاربران بر اساس بستر استفاده از پلی‌پاد (مرورگر/اندروید/دسکتاپ)، اپراتورهای سرویس‌دهنده و در راس آنها تمایل کاربران به استفاده از بخش بازی‌های استریمی یا بازی‌های غیراستریمی بررسی و واکاوی شده است.

نسخه پیش رو، گزارش بررسی عملکرد پروژه پلی‌پاد در اسفند ماه ۱۳۹۹ است.

گزارش عملکرد پلی پاد

اسفند ۹۹

اندازه فایل : ۳/۵۶ مگابایت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.