اتصال سرویس‌های بانک پاسارگاد به سنباد از طریق پادیوم

سرزمین هوشمند پاد و بانکداری باز

سنباد که به عنوان پلتفرم یکپارچه بانکداری باز در کشور شناخته می‌شود، از این پس با اتصال به سرویس‌های پلتفرم پادیوم از سرزمین هوشمند پاد، خدمات بانک پاسارگاد را نیز ارائه می‌دهد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، با اتصال زیرساخت سنباد به پلتفرم رابط‌های کاربردی برنامه‌نویسی (یا همان API) پادیوم، از این پس تمام خدمات بانکی پاسارگاد در این سامانه بانکداری باز در دسترس عموم کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها قرار گرفته است.

بدیهی است که یکی از مهمترین نیازمندی‌ها جهت گسترش ظرفیت‌های رقابت‌پذیری و توسعه کسب‌وکارها، بهره‌گیری از خدمات بانکداری باز شمرده می‌شود و نگرانی‌های بیشماری را اعم از مراجعه به بانک‌های معتبر به منظور انجام امور بانکی و رسیدگی و مدیریت حساب‌ها رفع می‌کند.

سنباد با در نظر گرفتن این موضوع و با ارائه خدمات یکپارچه بانکداری باز به یاری کسب‌وکارها رفته تا با بهره‌گیری از خدمات بانک‌های مختلف، مجموعه‌ای از توانمندسازهای کسب‌وکار را به صورت یکپارچه، متنوع و امن فراهم سازد.

این پلتفرم با سرمایه‌گذاری تعدادی از بانک‌ها و ارگان‌های کشور از جمله بانک پاسارگاد در سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی شده و هم‌اکنون با بهره‌گیری از زیرساخت‌های سرویس‌دهی پلتفرم پادیوم، خدمات بانکی پاسارگاد را نیز ارائه می‌دهد.

از جمله این خدمات می‌توان به سرویس کارت‌به‌کارت، تسویه و برداشت مستقیم، انتقال وجه سپرده، گزارش و اطلاعات سپرده، انتقال وجه پایا گروهی، تطبیق شماره حساب و کد ملی و … اشاره کرد.

گفتنی است پادیوم، بازارچه‌ای برای رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی (API) و خدمات دیجیتال در سرزمین هوشمند پاد است که از طریق آن کسب‌و‌کارها می‌توانند از سرویس‌ها و خدمات و محصولات مختلف آماده و ارائه شده استفاده کرده و امور برنامه‌نویسی و توسعه فنی خود را تسهیل کنند. API به طور خلاصه رابطی بین یک کتابخانه یا سیستم عامل و برنامه‌هایی است که از آن تقاضای سرویس دارند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.