کمپین «هدیه دانایی پادیوم» برگزار شد

دانش و جایزه برای برنامه‌نویسان

کمپین «هدیه دانایی» از سوی تیم «پادیوم» و در راستای توسعۀ دانش و ارتقای سطح علمی دانشجویان و برنامه‌نویسان برگزار شد.

به گزارش «واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد»، پادیوم در راستای حمایت از علاقه‌مندان به حوزه‌های برنامه‌نویسی و به مناسبت روز دانشجو، طی هفته‌های گذشته جشنواره‌ای به‌نام «کمپین هدیه دانایی» را برگزار و به قید قرعه، جوایز ارزشمندی به دانشجویان رشته‌های کامپیوتر و همچینین برنامه‌نویسان اهداء کرد.

این کمپین از سوی تیم پادیوم و در راستای توسعۀ دانش و ارتقای سطح علمی دانشجویان و برنامه‌نویسان برگزار شد. این اولین گام جدی پادیوم در حوزۀ برنامه‌نویسی محسوب می‌شود و حاکی از اجرای برنامه‌های بزرگ و وسیع‌تری در آیندۀ‌ نزدیک خواهد بود.

از شرایط شرکت در این جشنواره، می‌توان به دنبال کردن (follow) صفحۀ اینستاگرام پادیوم و ذکر نام (منشن) یک نفر در زیر پست مربوط به کمپینِ دانایی اشاره کرد.

در این کمپین، جوایز و هدایائی مانند ۶ بسته خرید از آکادمی آموزشی و معتبر یودمی (udemy) به ارزش هر کدام ۲۰ یورو بین شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی شد. برندگان این رویداد می‌توانند به دلخواه خود مجموعاً ۴۰ یورو به همراه فردی که در زیر پست منشن کرده بودند (هر کدام یک بسته خرید دوره یودمی)، هزینه کرده و دوره‌های مرتبط با برنامه‌نویسی را در آکادمی یودمی تهیه کنند.

شایان ذکر است «یودمی» بستری اینترنتی برای آموزش برخط است که کار خود را از سال ۲۰۱۰ شروع کرده است و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزش برخط در جهان محسوب می‌شود. این سایت شامل هزاران دوره آموزشی در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف است و بیش از۴۰ میلیون دانشجو در سراسر جهان از دوره‌های متنوع آن استفاده می‌کنند.

گفتنی است پادیوم در «هلدینگ فناپ» و بر بستر «سرزمین هوشمند پاد» توسعه‎ یافته است. پادیوم به عنوان یک بازارچۀ ارائه‌دهندۀ API، سرویس‌های مختلفی از جمله: «زیرساخت‌های پرداخت الکترونیک»، «بیمه»، «حمل بار»، «هوش مصنوعی» و… را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. API در واقع رابطی بین یک کتابخانه و سیستم‌عامل و برنامه‌هایی است که از آن تقاضای سرویس دارند و بر اساس آن فرآیند توسعه فنی و کدنویسی را تسهیل می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت سرویس‌های مختلف، به وب‌سایت پادیوم مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.