بازی جدید FIFA 22 به «پلی‌پاد» اضافه شد

فوتبال بدون نیاز به سخت‌افزار

جدیدترین نسخه از مجموعه عناوین فوتبالی شرکت «EA Sports» با نام بازی «FIFA 22»، به «پلی‌پاد» افزوده شد.

سرانجام بازی مورد انتظار و جدید FIFA 22 که جدیدترین نسخه از مجموعه عناوین فوتبالی شرکت EA Sports به شمار می‌آید، به کتابخانۀ بازی‌های ویدیویی قابل استریم کنسول ابری پلی‌پاد، افزوده شد.

به گزارش «واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد»، بازی FIFA 22، محصول جدیدِ بخش ورزشی شرکت «Electronic Arts»، مهر ماه امسال برای کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس و رایانه‌های خانگی منتشر شده است.

در این نسخه از عنوان فوتبالی مشهور و محبوب «EA»، نیز به سیاق گذشته می‌توان بازی در بخش‌های متنوعی مثل Ultimate Team و Volta و Career Mode را تجربه کرد.

کاربران برای تجربه این بازی ویدیویی جذاب نیاز به در اختیار داشتن کنسول یا رایانه قدرتمند دارند و باید مبلغی معادل ۶۰ یا ۷۰ دلار پرداخت کنند. در پلی‌پاد، بازی FIFA 22 به صورت کاملاً رایگان در دسترس بوده و کاربران فقط کافی است، شهروند «سرزمین هوشمند پاد» باشند. با استفاده از پلتفرم پلی‌پاد که مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد است، نیازی به خرید کنسول‌های فیزیکی گران‌قیمت یا تهیه سخت‌افزارِ به‌روز برای رایانه‌های خانگی نیست و علاقه‌مندان می‌توانند تنها با در اختیار داشتن اینترنت مناسب، تجربه بازی با FIFA 22 را داشته باشند.

در نسخۀ پرو پلی‌پاد که اخیراً راه‌اندازی شده است، امکان ذخیره «بازی‌های استریمی» نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند در بخش‌های یاد شده پیشرفت کرده و عملکرد خود را ذخیره کنند. به این ترتیب بعد از اجرای مجدد FIFA 22 می‌توانند ماجراجویی خود را از همان جایی که رها کرده بودند، ادامه دهند.

گفتنی است پلتفرم پلی‌پاد که یک کنسول برخط و مجازی است، در واقع نخستین «کنسول ابری خاورمیانه» به شمار می‌آید. در این پلتفرم کاربران می‌توانند بدون نیاز به تهیه سخت‌افزار گران‌قیمت و یا در اختیار داشتن تجهیزاتی خاص، بازی‌های مورد نظرشان را تنها از طریق اینترنت و روی رایانه یا تلفن همراه تجربه کنند.

کاربران علاقه‌مند کافی است برای دسترسی به این بازی و تجربه آن روی پلتفرم پلی‌پاد، از اپلیکیشن‌های موجود استفاده یا بر روی این لینک کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.