قابلیت «وب‌هوک» به نسخه جدید «پادفرم» اضافه شد

به‌روزرسانی با امکان بارگذاری حجم بیشتر

در جدیدترین ورژن پلتفرم فرم‌ساز آنلاین «پادفرم» مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد امکان ارسال پاسخ‌های وارد شده در فرم‌ها از طریق وب‌هوک برای میزبان فراهم شده و همچنین ظرفیت بارگذاری فایل در پاداسپیس نیز افزایش یافته است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در به‌روزرسانی تازه پادفرم، سازنده فرم جدید می‌تواند از طریق منوی تنظیمات قابلیت وب‌هوک را فعال کرده و به ازای هر پاسخی که از سوی مخاطبان ثبت می‌شود، محتوای مربوطه را به صورت خودکار به آدرس دلخواه (که قبلا درج شده) ارسال کند.

وب‌هوک (Webhook) به اصطلاح به پیام خودکاری گفته می‌شود که در صورت وقوع یک رویداد به کمک اپلیکیشن‌های مشخص شده‌ای ارسال می‌شود و عموما در برنامه‌نویسی وب کاربرد دارد. در واقع هر وب‌هوک حاوی بسته‌ای از اطلاعات است که به یک آدرس خاص (مانند ایمیل یا URL) ارسال می‌شود.

بدون تردید این قابلیت فرآیند سرکشی و بررسی مرتب فرم‌ها را در پادفرم تسهیل کرده و مشابه با یک نوتیفیکشن به مالک فرم اعلان تغییر می‌کند.

علاوه بر این در نسخه جدید بیشینه حجم قابل بارگذاری از طریق هر فیلد به مقدار ۴۰۰ مگابایت افزایش یافته و همچنین امکان دریافت مستقیم فایل‌های بارگذاری شده، بدون نیاز به مشاهده در پاداسپیس وجود دارد.

اهمیت ماهوی پادفرم جایی است که هیچ فرد یا سازمانی را نمی‌توان یافت که در بازه‌ای از پژوهش، شغل یا کسب و کار خود نیاز به جمع‌آوری اطلاعاتی از مخاطبان،‌ مشتریان یا کارمندان خود پیدا نکرده باشد. از ثبت‌نام کاربران تا عملیات پیچیده‌ سازمانی، از دریافت بازخورد مشتریان تا بازاریابی محصولات بدون استفاده از فرم‌ها سخت و حتی ناممکن است.

اما یافتن ابزاری مطمئن،‌ کاربردی و با کاربری آسان که پاسخگوی انواع نیازهای کاربران باشد چالشی است که با وجود انبوه نمونه‌های مختلف و تقریبا مشابه پیچیده‌تر نیز می‌شود.

پادفرم، به عنوان یک فرم‌ساز آنلاین، در راستای اهداف استراتژیک و ماموریت خود برای تبدیل شدن به دروازه‌ دریافت و سازمان‌دهی داده‌های کاربران همواره در حال پیشرفت و افزودن امکانات جدید منطبق بر نیازهای کاربران و بهبود مستمر تجربه‌ کاربری فعالیت می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.