امکان اشتراک‌گذاری فرم در نسخه جدید «پادفرم» و تکمیل فیلدهای اختصاصی

تغییرات جدید پادفرم در راستای بهبود محصول

فرم‌ساز آنلاین پادفرم مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد با هدف فراهم ساختن بستری ساده و بدون نیاز به کدنویسی برای طراحی و انتشار فرم دلخواه طراحی شده و حال با امکانات و تغییرات جدید به‌روزرسانی شده است.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، در جدیدترین ورژن از پادفرم، در جهت تکمیل فیلدهای اختصاصی، پادفرم فیلد آدرس را به این فرم‌ساز آنلاین اضافه کرد. و از این پس کاربران می‌توانند به صورت اختصاصی بخشی را جهت درج آدرس، با در نظر داشتن فاکتورهای الزامی نشانی در نظر بگیرند.

یکی دیگر از امکانات مفید و جدید این نسخه، قابلیت به اشتراک‌گذاری ویرایش فرم و تغییر تنظیمات با سایر کاربران است؛ به این ترتیب که سازنده فرم می‌تواند با در اختیار داشتن آدرس ایمیل یا نام کاربری پادی دیگر افراد، امکان ویرایش و دسترسی به تنظیمات فرم را به سایر کاربران بدهد.

علاوه بر این امکان اشتراک‌گذاری نتایج داده‌های فرم و گزارشات نموداری و آماری با سایر کاربران نیز میسر شده و سازنده فرم می‌تواند بدون نیاز به خروجی گرفتن، نتایج را به صورت آنلاین به دست دیگر افراد برساند.

با به‌روزرسانی مورد بحث که طی ماه گذشته در پادفرم اعمال شده، بهبودهای ظاهری متعددی از جمله قسمت نتایج داده‌ها در موبایل و نمایش فرم در سایر سایت‌ها نیز به وجود آمده است.

فرم‌ساز آنلاین پادفرم همواره در حال ارتقا و به‌روزرسانی است و بزودی ضمن رفع ایرادات جزئی و اعمال بهبودهای فنی و ظاهری، قابلیت‌ها و امکانات متعدد دیگری نیز اضافه خواهد شد.

در حال حاضر در پادفرم می‌‌توان فرم‌هایی دارای فیلدهای اختصاصی برای «تیتر»، «متن»، «مقدار عددی»، «لیست چندگزینه‌ای و کشویی»، «تاریخ»، «زمان»، «کد ملی»، «ایمیل»، «آدرس وب‌سایت»، «تلفن ثابت یا همراه» و بخش «بارگذاری فایل، عکس و ویدیو» ساخت.

هر کدام از فیلدها نیز امکانات بی‌شماری برای شخصی‌سازی دارند و پس از نهایی‌سازی فرم می‌توان آن را به روش‌های مختلفی با دیگران به اشتراک گذاشت و وضعیت اطلاع‌رسانی و نوع افرادی که به آن دسترسی خواهند داشت را نیز تعیین کرد.

گفتنی است در پروژه پادفرم سعی بر آن است با ایجاد یک محیط قدرتمند و در عین حال ساده‌ی ساخت فرم، امکان ایجاد انواع فرم‌ها را برای مشتریان پاد بوجود آورد و علاوه بر آن در بستر پلتفرم پاد، انواع امکانات مانند پرداخت، گزارش گیری و تحلیل داده ها را نیز در اختیار سازندگان و مشتریان پاد فرم قرار داد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.