امکان فیلتر کردن نتایج جست‌وجو در نسخه جدید «نشان»

به‌روزرسانی نسخه ۹.۸.۱ منتشر شد

جدیدترین نسخه از اپلیکیشن نقشه و مسیریاب «نشان» منتشر شده و کاربران از این پس امکان فیلتر کردن نتایج جست‌وجوی اماکن و باز یا بسته بودن آن را خواهند داشت که این روزها در رابطه با پیدا کردن مراکز واکسیناسیون بسیار مفید واقع خواهد شد.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، نسخه جدید اپلیکیشن نقشه و مسیریاب «نشان» که با شماره ۹.۸.۱ قابل دانلود است، در بخش جست‌وجو امکان فیلتر کردن نتایج بر اساس امتیاز مکان و باز بودن آن را اضافه کرده است.

این قابلیت در واقع به کاربران اجازه می‌دهد تا مقاصد مختلف را بر اساس نیازهای خود فیلتر کنند. این موضوع بدون شک در بازه زمانی فعلی که یافتن مراکز واکسیناسیون خلوت و آگاهی از ساعات کاری آنها اهمیت بسیار زیادی دارد.

همچنین با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند مراکز تزریق واکسن کووید-۱۹ را بر اساس نوع واکسنی که در هر پایگاه ارائه می‌شود فیلتر کنند.

به عنوان مثال اگر شما دوز اول واکسن استرازنکا را تزریق کرده باشید، با فیلتر کردن مراکز می‌توانید پایگاه‌هایی که دوز دوم استرازنکا را در اختیار دارند مشاهده کنید.

برای این منظور کافی است در پلتفرم نشان عبارت‌های «واکسیناسیون کرونا» یا «واکسن کرونا» را جستجو کنید تا نزدیک‌ترین مراکز با توجه به محل حضور شما نمایش داده شود و اطلاعات لازم را به‌دست آورید.

به این ترتیب که جزئیاتی شامل نوع واکسن، شرایط سنی، میزان شلوغی و ساعت‌های خلوت درج شده و همانند قبل کاربران نیز می‌توانند تجربیات، دیدگاه‌ها و تصاویر مرتبط خود را در بخش نظرات هر مرکز اعلام کنند و به هم‌وطنان خود کمک برسانند.

گفتنی است نقشه و مسیریاب نشان در هلدینگ فناپ و مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد توسعه یافته است، تا هم کاربران بتوانند از آن برای امور حمل‌و‌نقل روزانه استفاده کنند، هم کسب‌و‌کارها و تجارت‌های مختلف از مزایای زیرساختی آن بهره ببرند. این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل دانلود است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.